’Denk de wereld vooruit’

’Denk de wereld vooruit’ is het thema van de nieuwe meerjarige campagne van de Radboud Universiteit. Deze nieuwe campagne is een doorvertaling en onderdeel van de bestaande en prijswinnende campagne ‘Je bent nodig’. Voor ’Denk de wereld vooruit’ werkt Gloedcommunicatie opnieuw nauw samen met Total Design.

Betere wereld

De campagne laat zien waar de Radboud Universiteit voor staat en is een uitnodiging aan potentiële studenten om niet alleen als student, maar ook als mens en wetenschapper bij te dragen aan de wereld. Daardoor is ’Denk de wereld vooruit’ tegelijkertijd een motiverende en positieve oproep: met een studie aan de Radboud Universiteit geef je niet alleen je eigen toekomst vorm, maar denk je ook mee over een betere wereld.

Venster op de wereld

In de campagnevideo’s verschijnen de woorden ’Denk de wereld vooruit’ een voor een in beeld. De letters staan niet op een wit vlak maar hebben een foto als achtergrond die de wereld laat zien. Zo vormen de woorden een venster dat uitzicht biedt op een horizon vol mogelijkheden. Maar voor de woorden in beeld verschijnen, zie je eerst een inleidende vraag of een stelling. Dat kan een algemene vraag zijn, zoals ‘Wat doe jij met wat je leert?’, of ze kan aansluiten bij een thema of een studierichting: ‘Ontdek de kracht van taal’.

Uitgebreide toolkit

Gloedcommunicatie heeft voor deze tweetalige campagne veel verschillende middelen gemaakt, onder meer video’s, banners, posters en socialmedia-afbeeldingen. De Radboud Universiteit beschikt zo over een uitgebreide toolkit om de campagne op allerlei verschillende kanalen te kunnen publiceren.

Monique C

Meer weten?

Bel of mail Monique!

Monique Coffeng
creatief directeur
024 - 381 6874
moniquecoffeng@gloedcommunicatie.nl