Analyse huidige arbeidsmarktcommunicatie

Wij starten elk arbeidsmarktcommunicatieproject met een grondige analyse, die als basis dient voor verdere ontwikkeling. Onze grondige analyse vormt het fundament voor een ijzersterke arbeidsmarktcommunicatiestrategie die perfect aansluit bij jouw organisatiedoelstellingen.

Door kritisch te kijken naar je eigen activiteiten en deze waar nodig aan te passen, versterk je de positie van je organisatie en vergroot je de kans op succes. 

 

Analyse huidige arbeidsmarktcommunicatie

Onze analyse van je huidige arbeidsmarktcommunicatie omvat een grondige evaluatie van je 'Werken bij'-website, social media-kanalen en concurrentie, waarbij we meer dan 50 punten controleren. We beoordelen onder andere:

⮕Presentatie: Is je online uitstraling aantrekkelijk en professioneel? Maakt het een overtuigende eerste indruk? Hoe onderscheid je je van de concurrentie? Wat maakt jouw organisatie uniek?

⮕Vacatureteksten: Worden de juiste functietitels gebruikt op basis van een zoekwoordanalyse? Is de volgorde van informatie correct? Bevatten de vacatures voldoende pullfactoren?

⮕SEO: Is jouw organisatie vindbaar voor relevante kandidaten op Google en andere zoekmachines?

⮕Techniek: Is er een XML feed voor Indeed geïntegreerd? Staan de structured data voor Google Jobs correct ingesteld? Wordt de data goed doorgemeten in Google Tag Manager/Analytics? Is er een API-koppeling met Afas?

 

Onze scan:

belicht de sterke en verbeterpunten van jouw huidige aanpak.

fungeert als reminder en stimulans om te reflecteren op je arbeidsmarktcommunicatiestrategie.

kan dienen als startpunt voor een verdere gedetailleerde aanpak en concrete optimalisaties.

 

Vraag nu een AMC-scan aan

Wil je deze waardevolle inzichten voor jouw organisatie? Voor €750 (excl. btw) ontvang je een  uitgebreide scan van je huidige 'Werken bij'-website en/of middelen. Deze kosten vervallen mocht je kiezen voor onze complete AMC-aanpak.