De employer brand strategie

Na uitvoerig onderzoek gaan we aan de slag om alle puzzelstukken in elkaar te leggen. Samen creëren we een employer branding strategie die jouw merk aantrekkelijk maakt, talenten aantrekt en het team versterkt.

1. Een creatief concept

We creëren een pakkend concept dat de kernboodschap van jullie merk overbrengt en tot leven brengt op alle kanalen. Denk aan pakkende teksten, boeiende visuals en originele ideeën die jouw employer brand tot leven brengen.

2. Een passende kanaal- en middelen keuze

We identificeren de juiste doelgroepen en selecteren de meest effectieve kanalen en middelen om hen te bereiken.

3. Meetbare doelstellingen opstellen

We stellen concrete doelstellingen en KPI's op, zodat we de impact van onze strategie nauwkeurig kunnen meten.

 

Lees ook: de datagedreven employer brand strategie van de RU

 

Wat ontvang jij na deze fase van ons? 

  • Een strategisch campagneplan

  • Creatief concept op maat

  • Ambitieuze en realistische KPI's

 

Voorbeeld van een sterk employer brand

En… natuurlijk ziet de uitwerking er gelikt uit dankzij onze vormgevers en tekstschrijvers! Maar daden zeggen meer dan woorden, dus kijk eens naar onze ‘Je bent nodig’ uitwerking voor een arbeidsmarktcommunicatievraagstuk van de Radboud Universiteit.

Voorbeeld emloyer brand Radboud Universiteit: je bent nodig