Online marketing, contentcreatie, campagnemanagement, communicatieadvies, (medior/medior+)
Jouw profiel
Jij bent een veelzijdige communicatieadviseur en (online) contentmarketeer die het verhaal van onze opdrachtgevers vertaalt naar een effectieve content(strategie) en campagnecommunicatie.
Je ontwikkelt aansprekende concepten en pakkende boodschappen en bent uitstekend in staat deze om te zetten in communicatie-uitingen.
Jij bent verantwoordelijk voor het initiëren, inrichten, organiseren, uitvoeren en analyseren van (online) campagnes en contentmarketingactiviteiten voor onze opdrachtgevers. Daarbij combineer je creativiteit met data en werk je evidence-based.
Je bent betrokken, doortastend en komt snel tot de kern van het verhaal van onze opdrachtgevers. Dat doe je door goed te luisteren, analyseren en je te verdiepen in het speelveld en de doelgroep. Je bent stressbestendig, creatief en uitstekend in staat jouw visie overtuigend en met enthousiasme over te brengen. In nauwe samenwerking met een team van collega-adviseurs, vormgevers, copywriters en onze samenwerkingspartners maak je elke campagne of contentstrategie tot een succes.
Wat we verwachten van jou
- Relevante HBO- of WO-opleiding en minimaal 5 jaar werkervaring in online marketing en/of communicatieadvies
- Bedreven in het opzetten van online en offline campagnes en contentstrategieën: van doelanalyses tot strategie, conceptontwikkeling, inrichting en monitoring
- Ruime ervaring met Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager en Meta Ads
- Tekstschrijven is echt jouw ding – je weet als geen ander hoe je een boodschap krachtig en aansprekend overbrengt
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
- Analytisch, stressbestendig, creatief, klantgericht en in staat snel te schakelen tussen verschillende projecten/onderwerpen en perspectieven
- Projecten leid je van offerte tot facturering en natuurlijk ben je een aanspreekpunt voor de opdrachtgever
- Bureau-ervaring is een pre
“De ene dag werk je aan een online contentstrategie voor een universiteit en de andere dag sta je op een zorglocatie een cliënt te interviewen. Aan afwisseling is geen gebrek.”
- Aniek, campagnemanager
Wat we bieden
- Uitdagende projecten in een dynamische werkomgeving
- Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
- Samenwerking met gedreven professionals
- Een salaris tussen € 3.700 en € 4.200, afhankelijk van kennis en ervaring
- Aantrekkelijke (extra) arbeidsvoorwaarden. Denk aan een goede reiskostenvergoeding, pensioenregeling, winstuitkering, thuiswerkvergoeding en studiebudgetten.
- 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
- Een werkplek in hartje Nijmegen, dicht bij de stad én bij het NS-station
- Groeiperspectief met onze Gloed Academy
- Gezellige borrels, een enthousiast team en voldoende traptredes om vitaal te blijven!
Wie zijn wij?
Gloedcommunicatie is al meer dan 25 jaar een veelzijdig, creatief en full-service communicatiebureau met ruim 35 betrokken medewerkers. Veel verschillende organisaties weten ons te vinden voor heel divers werk. Vaak raken die opdrachten aan grote, maatschappelijke opgaven zoals verduurzaming van de leefomgeving. Onze opdrachtgevers vind je vooral in de zorg, het onderwijs, de overheid, maar ook het bedrijfsleven. Wij staan ze bij, met raad én daad. Van idee, marketingcommunicatiestrategie tot en met executie, monitoring en optimalisatie.
Gloedcommunicatie is informeel en geen dag is hetzelfde. Het werken met deadlines en commerciële uitdagingen zorgt voor veel dynamiek en afwisseling. Dit vraagt om eigen verantwoordelijkheid, goede communicatie en flexibiliteit. Wij werken daarom op meer plekken dan op kantoor: bij de klant, bij partners, onderweg in het OV of gewoon thuis.
Lijkt dat je wel wat? Wij kijken uit naar jouw reactie. Mail je motivatie en cv vóór 30 april naar hr@gloedcommunicatie.nl
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Download deze vacature als pdf.